Συχνές Ερωτήσεις
1.Πως μπορώ να δημιουργήσω έναν ηλεκτρονικό λογαριασμό στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα Pantelco.gr;
Στην αρχική σελίδα, κάνετε κλικ στην δημιουργία, συμπληρώνετε τα απαραίτητα στοιχεία που σας ζητούνται. Στην συνέχεια θα σας αποσταλεί ένα email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει για την επιβεβαίωση της εγγραφής σας.
2. Πως μπορώ να παραγγείλω προϊόντα από το ηλεκτρονικό κατάστημα Pantelco.gr ;
Περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Pantelco, βρείτε αυτό που χρειάζεστε, επιλέξτε την ποσότητα που θέλετε και πατήστε το κουμπί προσθήκη ΄. Ακολουθήστε τα βήματα για την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας.
3. Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου. Τι μπορώ να κάνω;
Συμπληρώστε το email που έχετε δηλώσει στην περιοχή ανάκτηση κωδικού και σύντομα θα λάβετε σε ηλεκτρονικό μήνυμα έναν σύνδεσμο (link) που θα σας οδηγήσει στην σελίδα για να καταχωρήσετε νέο κωδικό
4.Πως μπορώ να παραλάβω τα προϊόντα;
Έχουμε 3 τρόπους αποστολής των προϊόντων μας. Μπορείτε είτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από τα καταστήματά μας, είτε να τα αποστείλουμε με μεταφορική. Για περισσότερες πληροφορίες ελέγξτε τους τρόπους αποστολής.
5. Οι αναγραφόμενες τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ;
Οι τιμές που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Pantelco, περιλαμβάνουν ΦΠΑ.
6.Πόσο κοστίζει η μεταφορά των προϊόντων;
Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας υπολογίζεται το μεταφορικό κόστος, ανάλογα με τον τρόπο αποστολής που έχετε επιλέξει.
7.Πως μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Στείλτε μας email με θέμα ακύρωση και τον αριθμό παραγγελίας σας και επικοινωνήστε με την εταιρεία Pnatelco άμεσα. Αρκεί η παραγγελία σας να μην έχει αποσταλεί
8.Η παραγγελία μου μέχρι πότε είναι δεσμευμένη;
Η παραγγελία σας δεν θεωρείται οριστικοποιημένη και κατά συνέπεια δεν δεσμεύονται τα προϊόντα που περιέχονται σε αυτή, εάν δεν έχει επιβεβαιωθεί η πληρωμή σας σε λογαριασμό της εταιρίας Pantelco . Σημείωση: εάν η παραγγελία σας καταχωρηθεί από τις 08:00 έως τις 17:00, τα προϊόντα δεσμεύονται για τις επόμενες 2 ώρες. Σε περίπτωση που η παραγγελία καταχωρηθεί μετά τις 17:00 τα προϊόντα δεσμεύονται έως την επόμενη εργάσιμη ημέρα στις 10:00.
9. Πως μπορώ να παραγγείλω κάποιο προΐόν που είναι κατόπιν παραγγελίας;
Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που παραγγέλνετε και τα διαθέσιμα προΐόντα, με την προϋπόθεση να προκαταβάλετε το ποσό που αναφέρεται στην παραγγελία, ώστε να οριστικοποιηθεί.
10. Πως μπορώ να δω εάν η παραγγελία μου έχει αποσταλεί;
Μόλις ολοκληρωθεί η αποστολή της παραγγελίας σας, θα παραλάβετε αυτόματα ένα email με τα στοιχεία της παραγγελίας.
12.Υπάρχουν πιστοποιητικά των υλικών;
Σε περίπτωση που χρειάζεστε πιστοποιητικά των προϊόντων, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εταιρεία Pantelco.